زايد Ùˆ معدنچي با پرسپوليس تمرين کردند

زايد و معدنچي با پرسپوليس تمرين کردند




 

 


زايد و معدنچي با پرسپوليس تمرين کردند


تاریخ : شنبه ،
24 تیر 1391

تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس بعد از يک روز استراحت از صبح امروز از سر گرفته شد و ايمون زايد و مهرزاد معدنچي نفراتي بودند که اولين تمرين تيمي خود را انجام دادند.


تمرين سرخپوشان از ساعت 10 صبح آغاز شد و مانوئل ژوزه بعد از گرم کردن بازيکنان؛ مدافعان را جدا و براي آنها تمريني اختصاصي در نظر گرفت که شامل دويدن،حرکات کششي و کار با توپ مي شد.

به نقل از ايرنا ساير نفرات تيم هم در بازي فوتبال حضور پيدا کردند که به صورت پرفشار در نيمي از زمين با دروازه هاي اصلي انجام شد.

مهمترين مساله اي که سرمربي پرسپوليس در جريان بازي فوتبال بر آن تاکيد داشت،انجام پاسکاري بين بازيکنان بود. ضمن اين که ايمون زايد و مهرزاد معدنچي هم در بازي فوتبال حضور داشتند. علي کريمي هم از کنار زمين نظاره گر تلاش همبازي هاي خود بود.

در تمرين امروز سرخپوشان احمد ناجي، مربي دروازه بان ها هم تمريني اختصاصي را براي شهاب گردان، مسعود داستاني و مهدي ياوري، دروازه بان تيم پرسپوليس ''ب'' در نظر گرفته بود.

گفتني است؛ تمرين بعدي سرخپوشان از ساعت 18 امروز (شنبه) زير نظر کادر فني برگزار مي شود.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل